23. august 2008

Ein perfekt laurdag

... hadde eg i dag. Det som var herlegast, var at eg rakk å gjera så mykje, sjølv om eg ikkje stod opp så tidleg. Slik såg dagen ut: 
  • sov lenge (til ca 11.00), og vakna heilt utkvilt
  • laga havregrynsgraut til frukost 
  • brukte sykkelen som framkomstmiddel heile dagen
  • kjøpte meg endeleg nye joggesko (med 20% rabatt) på Sportslageret - som sat som eit skot! Er glad trass i at dei såg skikkeleg 80-tals ut, sånn fargemessig. Dei var til og med rosa her og der! - og eg som ikkje akkurat elskar rosa ... det seier litt om kor gode dei var.
  • åt ein gigastor og god salat på Lorry
  • var innom på Tekstallianse 2008 på Litteraturhuset og møtte fine folk
  • stakk spontant innom Kaffistova (fordi Kaffebrenneriet var stengt), der eg ikkje har vore på hundre år, og kjøpte ein ikkje så aller verst kaffi og ein utruleg god, glutenfri nøttedings, som visstnok heiter nøttekyss
  • stakk spontant innom på Melafestivalen på Rådhusplassen, ein årleg, internasjonal kulturfestival, der eg og Knut var to av få bleikandlet mellom kvinner i sari og menn i dress.
  • var på Kiwi og kjøpte det som eg trur er billegaste og beste parmesan-osten i Oslo, pluss litt fleire ting. Veldig nøgd med at eg hugsa å ta med Baggu-bagen, slik at vi slapp å forsøpla med plastposar.
  • sykla heilt heim frå byen utan fysiske plager - veldig nøgd!
  • laga risengrynsgraut rett frå sånn der Toro-pose - alt for søtt, eigentleg, men fortent etter ein lang dag på sykkelen 
  • det var strålande sol heile dagen og utruleg fin solnedgang i det vi runda Oppsaltoppen.
Og no sit eg og sniffar inn den herlege lukta av sitron og kokos frå eit fantastisk stinkljos (duftlys), med splitter nye joggesko på føtene, mett av graut og med kjøleskåpet fullt av mat. Fullstendig tv-fri kveld er prikken over i-en, og tanken på at det er søndag i morgon er det aller, aller beste. 

2 kommentarer:

rypa sa...

Men hadde alt vorte øydelagt om du ikkje hadde hugsa baggu-baggen?

Ragnhild sa...

Godt spørsmål. Mest truleg hadde eg då prøvd å stappa sekken overfull av mat, lagt parmesanosten bakpå sykkelen osb.