29. august 2006

Draumeveker i haustregnet


ENDELEG har eg Eurosport under ein Grand Slam! Frå 28. august-10. september er det US Open. Eurosport syner fleire kampar for dagen, men eg er jo på arbeid på dagtid, så det er kampane som går om ettermiddagane og kveldane eg får med meg. Det er norske kommentatorar, og dei veit utruleg mykje om både tennissporten og spelarane, så det er utruleg interessant å både sjå og høyra på.

Den store favoritten min for tida er Ana Ivanovic (på biletet). Ho er 18 år, frå Serbia Montenegro og ranka som nummer 17 i verda. Slik har ho vore ranka dei siste åra:

2005: 16
2004: 97
2003: 705

Eg trur ho kjem til å verta ei stor tennisstjerne. Eg såg henne i ei turnering i Canada for nokre veker sidan (takka vera Eurosport), og det er noko av det beste eg har sett. Ho vann over Martina Hingis i finalen, og det var jo frydefullt i seg sjølv. (Eg tykkjer ikkje at Hingis verkar så sympatisk, i motsetnad til Ivanovic).

Eg vil tilrå alle med tilgang på Eurosport til å svitsja innom kanalen, i det minste på finaledagane 9. og 10. september, og sjå STOR tennis.

Ingen kommentarer: