15. oktober 2012

Skappelgenseren? Nei, FARMEN-genseren!

Det er mange som driv og strikkar skappelgenseren for tida. Og han ser jo god og fin ut å ha på (bortsett frå at eg ikkje ville ha hatt han så vid). Men eg kjem nok ikkje til å strikka han med det første. Eg tykkjer nemleg det er så keisamt å strikka genser utan mønster. Derimot er det ein annan kjendisgenser eg har falle pladask for. Eg ser ikkje på Farmen, men kanskje eg må det no etter at eg oppdaga at Gaute Grøtta Grav har på seg denne genseren i årets sesong:
Eg har henta biletet frå nettsida til Gaute Grøtte Grav.

Wow, altså! Sååå fin! Det er laga mønster både til karar og kvinnfolk. Husfliden har både mønster og garn. Jepp, må førast opp på lista over framtidige strikkeprosjekt.

3 kommentarer:

Randis side sa...

Jaaa! Den Farmen-genseren e såå fin :) Lkker saue-genser i forrige innlegg også :) Ha en fin uke!

Marit sa...

Skikkelig fin den genseren! vet ikke om jeg noen gang i livet kommer til å strikke en herregenser, men skal jo aldri si aldri :)

Ragnhild sa...

Takk, Randi!

Du kan strikka han i dameversjon òg, Marit;-)