29. mai 2010

Sparkebrok

Denne sparkebuksa byrja eg på i påska, så no var eg rimeleg lei. Overkroppen var moro å strikka, men rompa og føtene var litt dryge. Eg er fan av å strikka med fleire fargar.

Oppskrifta er frå Strikk til nøstebarn, som vanleg.

Buksa skal liksom vera storleik 6 md., men eg strikkar veldig laust, så eg trur buksa kjem til å passa til større babyar enn det. Men ikkje for det, med tøybleier treng ein jo litt større plass, så det er mogleg at ræva treng den plassen ho kan få her.
Eg hekla ei rad med fastmasker rundt overkroppen. Kunne sikkert ha hekla to rader (det sto 1–2 rader i oppskrifta), men eg orka rett og slett ikkje meir.

No er eg i gang med bleiebukse, og så siklar eg etter å koma i gang med denne genseren. MEN eg skal strikka genseren i litt friskare fargar, nemleg i desse fargane.

Men aller først må eg sy ferdig mammakjolen ... Skal trass alt bruka han 12. juni, og eg bør koma i gang med syinga. Driv og klipper ut stoffbitane no.

Ingen kommentarer: