25. juni 2006

10 bra ting


Eg hermar etter Eva Marie. Eg er nemleg òg ganske så nøgd for tida, sjølv om eg er forkjøla og linjedelingstasten på pcen min ikkje fungerer. Dette er ti på topp (ikkje i kronologisk rekkjefølgje):

1) Eg har byrja sy med den splitter nye symaskina mi! Takk til alle gode vener som sponsa delar av maskina i 30-årsgåve! Herleg, herleg, herleg. Eg har kasta meg uti eit skjørteprosjekt, og skjønar at eg kanskje treng eit mønster.
2) Er blitt hekta på følgjande: smoothie x 5 per dag laga av alle gule/oransje/eksotiske frukter ein har for handa (appelsin og mango er obligatorisk), isbitar og ein dæsj jus av noko slag. Nam!
3) Ein ekstrem hektisk periode på jobb er nettopp over.
4) Eg har oppdaga ei fantastisk nettside, der eg har tinga Redken-shampo, balsam og noko anna stæsj til særs unorske prisar. Det beste av alt: eg får levert varene rett på døra! (Ein kollega av Knut har prøvd det, så det er ikkje noko muffens)
5) Eg har endeleg tinga meg tennis outfit på tennsivarehuset. Mellom anna denne kjempelekre toppen! Eg kan ikkje venta med å få pakken i hus!
6) Eg og Knut skal til Riga ei langhelg i juli!!! Endeleg ferie utan dårleg samvit pga hovudoppgåve som ligg heime og ventar...
7) To veker ferie i Mjosundet i juli! Det er ekstremt lenge sidan eg har vore der så lenge.
8) I helga låg eg langflat i sofaen og såg tennisfinale i Eastborne, og i morgon byrjar Wimbledon!
9) Verandadøra kan stå opa til langt utpå kvelden utan at vi frys.
10) I går heldt eg på å le meg i hel av skjult kamera på ein av dei veldig mange kanalane vi har. Eg vart faktisk fysisk sliten etter seansen. Ein god latter forlengar livet, det er heilt sikkert.

Ingen kommentarer: