1. september 2011

Sko


Skoene mine er så pene.
Jeg har dem nederst på benet.
Helt nede ved roten
på det det de voksne kaller foten.
De er som de skal være.
Og det glinser veldig vakkert i overlæret.
På beina har man sko.
Ja jeg har faktisk to.

(refreng)
Sko (8x)

Sko kan man bruke til mye.
Helt fra de er nye.
Man kan løpe, gå og snike.
Ingen sko er like.
Noen sko er lange,
andre sko er altfor trange.
Derfor er det veldig viktig kan du tro,
å kjøpe seg riktige sko.

(refreng)
Sko (8x)

Noen folk er barbeinte og
det er de som ikke har noen sko på.
Det kan jo være greit for noen.
Men jeg for min del kan ikke unnvære skoen
Og så finnes en gruppe til forresten,
alle de som bare raver rundt i sokkelesten.
Og de har det jo selvfølgelig greit.
Men de mangler no,
de har jo ikke sko

Sko (41x)

Bare Egil Band (og Tryggve)

3 kommentarer:

Marit sa...

Herlig :) God helg!

Mint sa...

Sv: Jeg skal prøve å lage muffinsene med glutenfritt teff-mel en dag og se hvordan det går, da blir de litt finere også. I teorien i allefall :D

Ragnhild sa...

:-)