11. desember 2010

Guttelus

... er ein nettbutikk som sel masse stilig stæsj for gutar. Der kan ein no laga seg ønskjeliste med alt ein ønskjer seg i butikken og dermed vinna delar av eller heile ønskjelista! Eg måtte sporenstreks laga meg ei ønskjeliste. Ein av dei tinga eg har skrive opp, er dette søte forkleet:
Ut frå appetitten på morsmjølk å døma, trur eg nemleg at Tryggve kjem til å bli glad i fast føde når den tid kjem. Og vonleg glad i å laga mat også. Og då treng han jo eit forkle! Les meir her om tevlinga, dersom du vil vera med.

3 kommentarer:

Torunn sa...

Så artig. Skjønar godt at du har ønskje dette forkledet. Ha ein fortsatt fin kveld og lukke til med tevlinga.

Frk.Fjong sa...

takk for at du vil være med på blogglotteriet mitt, - og lykke til!

Ü

Ragnhild sa...

Eg kryssar fingrane, Torunn;-)

Eg vann ikkje hos deg, Frk. Fjong. Betre lukke ein annan gong, kanskje?:-)