15. april 2012

Stjernemat

I dag var det fiskekaker med diverse grønsaker som stod på menyen. Medan eg stod og kutta gulrøter, kom eg på at eg hadde lese ein gong at for å gjera middagsmaten tiltalande for ungar, kan ein stikka ut det ein måtte ønskja med mini-peparkakeformer. Ikkje at det er eit problem å få i poden mat, men det kan no vera artig for både liten og stor. Så simsalabim:





Det var squashen som fekk gjennomgå. Eg steikte stjernene saman med tomatar og fiskekaker, og resultatet såg bra ut! Veslegut blei nyfiken då han såg kva som låg på asjetten og putta ivrig ei stjerne i munnen. Men ho kom ut att, gitt! Han skar grimasar! Eg smakte også, og ja, squashen hadde fått ein ganske syrleg smak på grunn av tomatane. Hm. Konklusjon: Det er ikkje berre utsjånaden det kjem an på.

2 kommentarer:

Heidi sa...

men god ide var det lell ;D God ide med spennende mat - tror voksene liker det også. Jeg syns ihvertfall at hjerteformede speilegg smaker litt bedre enn de andre :)

Ragnhild sa...

Ja, kanskje det er hjartefasong som er tingen!:-D