24. mars 2010

Årets påskestrikk


Dette skal bli ei fin lita jakke. Det grøne nøstet er eit merinoull-nøste eg kjøpte i København. Det var veldig dyrt, så eg kjøpte berre eitt og tenkte eg skulle miksa det med Askeladen-garn frå Nøstebarn. Og det har eg gjort her. Den einaste ulempa med å strikka med fleire fargar er dette:

Eg er ikkje særleg glad i trådflokar. Same kor mykje eg prøver å unngå det, blir det flokar. Men, men. Eg reknar med det skal gå greitt å få ferdig jakka i løpet av påska, så eg har planlagt å gå i gang med eit prosjekt til i løpet av ferien. Eg har blitt vill og gal og kjøpt raudt garn og gler meg til å sjå kva fargar eg kan få til å miksa det med.

2 kommentarer:

Strikk og tøys sa...

Nydelige farger! Jeg har spekulert mye rundt dette med vase på garnet når jeg strikker med flere farger. Det må da være noen lure triks for å unngå det? Hmmm.....

Ragnhild sa...

Skulle gjerne lært dei triksa ...:-)