20. oktober 2008

Biopeis

Når vinden ruskar i trea og regnet piskar i andletet, hadde det vore fantastisk å koma heim til såkalla peiskos. Og tadaaa! Her er løysinga for alle oss som bur i lågblokk utan høve til å montera pipeløp: biopeis!
Denne peisen frå Biopeis kostar heile 22.500 kr, men det finst mange andre modellar, som er flyttbare, og som kostar berre 8000 kr (rett nok mykje for oss det òg, men). Tenk då, peis utan pipe! Og biopeisen fører til langt meir miljøvennleg peiskos enn det den vanlege peisen gjer. Ein fyrer nemleg med bioetanol, som er laga av m.a. mais og potet, og som for det meste gjev frå seg vassdamp. I siste OBOS-bladet reklamerer dei med at ein får 20 liter biobrensel gratis dersom ein kjøper ein peis i løpet av oktober. Sikle, sikle, eg har SÅ lyst på! Er det nokon som har erfaringar med biopeis, eller har sett ein i bruk?

6 kommentarer:

Ragna sa...

Oi lekker! Har lyst på jeg og :-)

Ragnhild sa...

Eg òg, men det blir nok med draumen inntil vidare ...:-)

hlewagastiR sa...

Stilig! Me hev klebersteinsomn, men so hev me pipe au då...

Vidar Ottersen sa...

Mitt navn er Vidar Ottersen, jeg driver et firma som heter bioflame.. holder på å få opp min nettside nå,,, har mange forskjellige modeller å tilby,,, jeg kan også ordne med finansiering når det gjelder kjøp av biopeis... når meg på tlf 41008965

Jorunn sa...

Vi har ikke pipe i vårt hus men vi ville gjerne ha en peis for kosens skyld. Montering av pipe ble så dyrt at det ble ikke aktuelt. Valget falt på Sofia Biopeis fra Shopher. Minn mann monterte den samme dag den kom og den har gitt mange fine stunder allerede.

Anonymous sa...

Jeg kjøpte meg en biopeis av denne typen her:
http://www.kvikki.no/biopeis-monflair

Den står litt tryggere (10 kg) på bordet enn alle veggmodellene som en får i butikkene.
Anbefales! Hilsen Fredrik