18. mars 2012

Barnsleg, eg veit

Eg har lenge vore på jakt etter ny liftgardin til kjøkkenet. Ho vi hadde inntil no, var fullstendig tilgrisa av innstorkna graut frå den tida poden byrja å eta fast føde + interessera seg for omgjevnadene. Han åt visst opp ei snor eller to også.

Uansett. Eg er glad i fargar. Og det fører til at eg ofte fell for barnslege ting. I går fann eg endeleg den perfekte liftgardina til kjøkkenet frå barnekolleksjonen til Åhlens: 
Det gjer ikkje noko at det er grått og trist ute når ein kan sjå på ei så fin gardin! Gardina heiter Blåbærcity, er laga i økobomull, og designet har blitt til etter inspirsasjon av boka Puttes eventyr i Blåbærskogen av Elsa Beskow. Eg har ikkje noko forhold til boka, men eg har eit forhold til søte ekorn, blåbær og bringebær. Då eg spikra opp gardina, sat poden og såg på barne-tv, og eg visste at han ville koma springande då eg byrja hamra. Han hyla då han ikkje fekk hammaren. Dunk, dunk! gjekk han og sa resten av kvelden. Og eg innsåg at interessefeltet hans har endra seg frå den gongen han sat og togg i gardinsnora. Det lovar godt for levetida til denne gardina. 

3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Den var kjempe fin!! :O)

Åshild - prydeligbloggen sa...

fin gardin og fin unge!
takk for kommentar, og hjertelig velkommen tilbake :)

Ragnhild sa...

Takk, takk! Er særs nøgd sjølv, både med gardin og unge:-)