22. desember 2011

Innpakningstips!

I fjor byrja eg ein ny trend med å pakka inn julegåver i glossy magasin-sider. Aldri meir skal eg kjøpa vanlege innpakningspapir-rullar! Men i alle fall, i år fekk eg endå ein lur idé. Eg har nemleg dette garnet liggjande, som er skikkeleg fluffy og litt rart raudt:
Limtuben set det heile i perspektiv: Nøstet er stort. Og eg har berre brukt det éin gong, nemleg då eg skulle hekla 17. maiblome tidlegare i år. Men kva er det perfekt å bruka garnet til? Jau, dette:

Som band rundt gåver! Og det blir finare jo fleire rundar ein tek. Det hadde ikkje blitt den same effekten med garn som ikkje er fluffy. Så no har eg både innpakningspapir og band til særs mange gåver. Særs godt nøgd!

3 kommentarer:

Randis side sa...

:) Smart! Og riktig søtt ble det :))
God jul til deg og dine :) Alt klappet og klart her, nu venter vi bare på sneen! Kos deg! Klem

Fru Keilegavlen sa...

Så smart! Det vart kjempefint. Ønskjer deg ei fortsatt fin romjul.

Ragnhild sa...

Vel overstått jul og godt nytt år!:-)