24. januar 2011

Ei smal sak

Her kjem litt produktreklame. Eg var innom apoteket her om dagen, og då fekk denne bli med meg heim:
Endeleg har eg funne ein handkrem som eg likar! Etter at eg fekk baby, har eg byrja vaska hendene mykje oftare enn før, og det har ført til veldig tørre hender. Og så er det jo vinter i tillegg, og det hjelper jo ikkje akkurat på.

Eg har lenge brukt leppebalsamen til EOS (som tyder Evolution of Smooth) med stort hell. Når det finst ein handkrem i det same fine merket, kan det jo nesten ikkje gå gale. Alle EOS-produkta luktar så godt, og det det gjer også denne. I tillegg er produkta utan parabenar og anna skit. Eg valde handkremen med agurklukt, og han luktar nok ein smule sterkare og søtare enn agurk, men i alle fall: terningkast seks! Kremen er ikkje for feit og trengjer fint inn i huda. Og noko av det beste av alt: fasongen og storleiken på etuiet! Det er lite og nett og kan fint få plass i veska. Smooth on. Touch. Smile. Meir om EOS her.

Ingen kommentarer: