13. februar 2007

Når Gud grip inn

I påska skal eg til San Francisco, og der skal eg, mamma, pappa og Knut leiga eit fantastisk hus, som ser skikkeleg amerikansk ut. Huset har mange rom og alt vi treng (til og med oppvaskmaskin!), og det ligg perfekt plassert i eit bustadsstrok like ved Golden Gate Park. Eg har epostveksla tett med den alltid høflege og galante huseigaren, og her om dagen fekk eg kontrakta tilsendt over faks (amerikanarar er seint ute når det gjeld teknologi). Kontrakta handlar rett og slett om kva vi har lov til å gjera og ikkje i kåken og ikkje minst: kva huseigaren IKKJE har ansvar for. Dette var underhaldande lesnad, og fortel mykje om kva land vi skal til. Dette var høgdepunktet for meg:

Property owner shall have no liability to Tentant(s) for loss, injury, or damage to property or person of Tenant(s) or guests caused directly or indirectly by Tenant(s) or guests, by acts of God, fire, theft, malicious acts, elements, defects in building, utilities or equipment, stairways, walks, landscaping or due to negligence or violation of the terms of this Agreement by any Tenant or guest.

Altså: viss eg ramlar in the stairways fordi troppa er roten, så kan huseigaren rett og slett skulda på at det er Gud som står bak.

Ingen kommentarer: